Uczniowie mają obowiązek posiadania legitymacji szkolnej.
Przypominamy, iż dotychczas wydawane legitymacje szkolne w wersji papierowej były sukcesywnie wycofywane od września 2021 r. i zastępowane obecnie obowiązującymi legitymacjami w formie plastikowej plakietki.
Aby uzyskać legitymację należy:
- Zeskanować lub wykonać samodzielnie (np. aparatem w telefonie komórkowym) aktualne zdjęcie ucznia.
- Przesłać e-mail na adres: malgorzata.kuras@eduwarszawa.pl w temacie wpisując: Legitymacja uczniowska.
- W treści wiadomości proszę podać imię i nazwisko oraz nr PESEL i datę urodzenia dziecka oraz dołączyć plik w formacie jpg ze zdjęciem. Nazwa pliku to imię i nazwisko dziecka (np. JanekIksinski.jpg);
Prosimy o wysyłanie e-maili o wydanie legitymacji (zgodnie z przedstawioną wyżej procedurą) w terminie najpóźniej do 16.09.2023 r. E-maile złożone po tym terminie będą realizowane zgodnie z harmonogramem: 1 wysyłka 1 raz w miesiącu. Czas oczekiwania na wyrobienie legitymacji to około 10 dni roboczych.
Uwaga:
Pierwsza legitymacja jest bezpłatna. W przypadku konieczności wyrobienia duplikatu (zgłoszenia dokonuje się tak samo, jak to opisano wyżej) należy uiścić opłatę w wysokości 9 zł – przelew na rachunek nr 46 1030 1508 0000 0005 5105 0033, którego właścicielem jest Szkoła Podstawowa nr 195 im. Króla Maciusia I, ul. Króla Maciusia 5, 04 - 526 Warszawa oraz dodatkowo 7 zł (opłata pocztowa) płatne gotówką w sekretariacie szkoły.